به قسمت انتهایی تاور ، کن فلش تاور کرین و به انگلیسی کانتر جیب (Counter Jib) گفته می‌شود. البته این قسمت اسامی دیگری مانند بازوی تعادل و دم نیز دارد. کن فلش دقیقا در جهت مخالف فلش تاورکرین یا بازو عامل قرار گرفته و وظیفه آن حفظ تعادل جرثقیل برجی می‌باشد. به همین دلیل است که نام دیگر این قطعه بازوی تعادل است. به کن فلش تاورکرین وزنه‌های بتنی نصب می‌شود. نوع وزنه‌های بکاررفته به نوع تناژ و قدت باربرداری تاور کرین بستگی دارد.

جهت نصب و مونتاژ تاور کرین با رعایت کلیه موارد ایمنی با تاورکرین سپهرکرین تماس بگیرید. کارشناسان ما با سالها تجربه در زمینه نصب و راه‌اندازی انواع تاورکرین به پیشبرد بهتر پروژه شما کمک می‌کنند. همچنین این مرکز از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید و فروش و اجاره تاور کرین میباشد. در صورت نیاز به هرکدام از خدمات فوق با ما تماس بگیرید.

نکات لازم حین نصب کن فلش تاور کرین

در مدلهای جدید تاورکرین جهت عدم برخورد کن فلش با سازه های مجاور و افزایش قدرت مانور جرثقیل طول بازو را کوتاه‌تر کرده‌اند. کن فلش تاور کرین را بوسیله پیم و پیچ‌های بلند در فرم یا قاب انتهای آن مهار و نصب می‌کنند. روی کن فلش هر تاور کرین باید وینچ امداد و میل مهاری نصب شده به کله قندی وجود داشته باشد. در بعضی از موارد نیز روی کن فلش تابلو اصلی ، موتورخانه و الکتروموتور قلاب تاور کرین نصب میشود.

بازوی تعادل تاورکرین از مهمترین اجزای آن بشمار میرود. این قطعه دارای پاگرد و حفاظ برای تردد سرویسکار جهت تعمیرات موتور خانه و تاسیسات تاور کرین نیز می‌باشد. به همین جهت معمولا بر روی این قسمت عموما راهرو و نرده نیز تعبیه میگردد.

1 Comment

  1. هیرسا گفت:

    کن فلش یا بازوی تعادل قطعه‌ایی است که به گردان نصب می‌شود. این اتصال نیز بوسیله پین انجام می‌گیرد. پس از اینکه بازو نصب شد، کابلها و بازوی مهاری را به کله‌قندی نصب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید