جدیدترین مدلهای تاورکرین در نمایشگاه bauma

باز کردن تاور کرین
نحوه بازکردن تاور کرین
مهر ۱۲, ۱۳۹۸
تاور کرین Potain H20-14
کاتالوگ تاور کرین Potain H 20-14
مهر ۱۲, ۱۳۹۸
باز کردن تاور کرین
نحوه بازکردن تاور کرین
مهر ۱۲, ۱۳۹۸
تاور کرین Potain H20-14
کاتالوگ تاور کرین Potain H 20-14
مهر ۱۲, ۱۳۹۸
جدیدترین مدلهای تاورکرین پتن

bauma یک نمایشگاه بین المللی تجارت ماشین آلات ساختمانی، انواع تاورکرین و آسانسورهای کارگاهی، ماشین آلات مصالح ساختمانی، ماشین آلات معدن، وسایل نقلیه ساختمانی و تجهیزات ساختمانی است. این رویداد بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان در صنعت ساخت‌وساز است.

این نمایشگاه تجاری که هر کسی می‌تواند از آن بازدید کند، هر سه سال یکبار بر پایه Neue Messe München برگزار می‌شود و هفت روز ادامه دارد. سازمان دهنده آن مسی مونشن است.

تاریخچه نمایشگاه bauma

اولین نمایشگاه در سال 1954 به عنوان بخشی از "Baumusterschau" در Theresienhöhe در مونیخ برگزار شد و سپس به عنوان نمایشگاه بهار ماشین آلات ساختمانی شناخته شد. 58 غرفه دار محصولات خود را در مساحت ناخالص 20،000 متر مربع ارائه کردند و حدود 8000 بازدید کننده را به خود جلب کردند.

دو سال بعد، فضای نمایشگاه دو برابر شده بود و نام "bauma" که امروزه هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ معرفی شد. در اوایل این نمایشگاه، یک نمایشگاه کاملاً آلمانی بود. در سال 1958 ، نخستین غرفه داران خارج از کشور در بوما شرکت کردند.

در سال 1967، بوما از مالکیت خصوصی به سبد مسی مونشن منتقل شد و در سال 1969، اولین بوما به رهبری مسی مونشن سازماندهی شد.

اگرچه این نمایشگاه از همان ابتدا موفقیت آمیز بود، اما بوما بعد از آن اوج گیری غیرقابل مقایسه‌ای را تجربه کرد. جایزه بازی‌های المپیک مونیخ را به بزرگترین سایت ساخت و ساز در اروپا تبدیل کرد و صنعت ساخت‌وساز را به یک وضعیت منظم که تا آن زمان بی‌سابقه بود؛ تبدیل کرد.

در سال 1998، این نمایشگاه تجاری از Theresienhöhe به مونیخ منتقل شد. از آن زمان، همچنان بوما در آنجا برگزار میگردد.

رونمایی از بزرگترین جرثقیل Potain در نمایشگاه bauma

Manitowoc از بزرگترین جرثقیل topless پتن (Potain) خود در bauma 2019 پرده‌برداری کرد. Potain MDT 809 بزرگترین تاورکرینی است که تاکنون توسط Manitowoc تولید شده است. این شرکت همچنین تاورکرین جدید هیدرولیکی topless luffing jib را نیز در این نمایشگاه معرفی نمود.

جرثقیل جدید Potain ضمن بیشترین ظرفیت حمل و نقل و آسانسور حرفه‌ای، دارای طراحی پیشرفته‌ای نیز می‌باشد که باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی و مونتاژ آسان‌تر برای خریداران تاورکرین می‌شود.

هزینه کمتر، عملکرد بالاتر در تاورکرین جدید پتن فرانسه

با خرید این مدل تاورکرین، بدلیل مونتاژ و جداسازی بسیار بهینه، می‌توانید در کمترین زمان ممکن جرثقیل را در محل موردنظر نصب کرده و پس از اتمام کار سریعاً آن را منتقل کنید. در کنار آن، جرثقیل حداکثر 40 تن ظرفیت آسانسور را در اختیار شما قرار داده و می‌توانید تا 80 متر جیب را در خود جای دهد.

این تاورکرین برای حمل و نقل، بسیار جمع و جور بوده و با مکانیزم خاصی که دارد قادر به حمل و نقل در مسیرهای مختلف می‌باشد.

تاور Potain MDT 809 نه تنها در حمل و نقل سریعتر عمل میکند؛ بلکه سریعتر نیز مونتاژ می‌گردد. بطور معمول ، تقریباً دو برابر سریعتر از جرثقیل‌های 40 تن دیگر مونتاژ شده و همچنین به فضای کمتری نیز احتیاج دارد. این تاورکرین با داشتن مکمل کامل جیب، می‌تواند در کمتر از سه روز در ارتفاع کاری 50 متر مونتاژ شود. پایه متقاطع 8 متری نه تنها حمل و نقل را آسان‌تر کرده بلکه سریعتر از پایه 10 متری نیز راه‌اندازی می‌شود.

ویدیوهای معرفی جدیدترین تاورکرین ها در نمایشگاه bauma

فروش تاورکرین با ارزان‌ترین قیمت بدلیل واردات مستقیم

تاورکرین سپهرکرین با واردات و عرضه مستقیم انواع تاورکرین پتن فرانسه، آسانسورهای کارگاهی و جرثقیل‌های برجی توانسته است ارزان‌ترین قیمت بازار را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. به همین دلیل جدیدترین مدل تاورکرین های جهانی جهت اجاره یا خرید و فروش در نمایندگی سپهرکرین موجود بوده و تنها با یک تماس می‌توانید از آخرین قیمتها مطلع شده و سفارش خود را ثبت کنید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)
Call Now Buttonتماس با مشاوران و استعلام قیمت