آسانسورهای کارگاهی (Industrial Elevator / Construction Hoist) برای حمل بار و افراد، در فضای باز ساختمانی طراحی شده‌اند. آسانسورهای ساخته شده از مواد با کیفیت بالا را میتوان بمنظور برآورده ساختن حمل و نقل ایمن برای کارکنان، مصالح ساختمانی، ابزار و تجهیزات تقریبا برای هر سازه‌ای مورد استفاده قرار داد. بسته به نوع محیط کار، آسانسورها به انواع کارگاهی، صنعتی، بالابر ساختمانی و... تقسیم میشوند.

بالابرهای کارگاهی مصارف مختلفی داشته و اغلب در ساخت پل و تونل، برج انتقال، دکل، دودکش، نیروگاه، سیلو، ساختمان سازی، راه سازی، در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کشتی سازی، بندرها، معدن فلز و فولاد و... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معروف ترین و محبوب ترین برند آسانسور کارگاهی در ایران آلیماک میباشد. سپهر کرین تمامی خدمات مرتبط با این برند مانند اجاره آسانسور کارگاهی آلیماک، خرید و فروش، نصب و راه اندازی، حمل و نقل، تعمیرات و... را ارائه میدهد.

جهت انتخاب آسانسور کارگاهی مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در انتخاب آسانسور کارگاهی بایستی برخی فاکتورها را درنظر بگیرید که مهمترین آن نوع محموله، ابعاد و جنس موادی است که نیاز به جابجایی دارند. بالابرها جهت حمل مواد پودری، مواد قابل انفجار، مصالح و افراد متفاوت هستند.

مهمترین فاکتورهایی که باید جهت خرید آسانسور کارگاهی در نظر بگیرید

  • فضای موردنیاز جهت نصب و راه‌اندازی آسانسور
  • میزان ارتفاع موردنیاز بالابری
  • میزان ظرفیت حمل بار
  • سرعت بالا رفتن آسانسور
  • ابعاد کابین موردنیاز
  • قدرت الکتروموتور دستگاه
  • برق مصرفی

اجاره آسانسور کارگاهی، بالابر صنعتی و ساختمانی

آسانسورهای کارگاهی سپهرکرین با بالاترین استاندارهای صنعتی بوسیله قطعات فولادی بالاترین قدرت در کنار عملکرد طولانی مدت را به شما ارائه خواهند داد. بالابرهای سپهرکرین از فولاد تقویت شده برای نگهداشتن آسانسور از انحراف و چرخش زیر وزن بار استفاده میکنند. بدنه آسانسور صنعتی از سورتمه جدا بوده تا سر و صدا و ارتعاش را برای سواری صاف و آرام به حداقل برساند.

فروش آسانسور کارگاهی دست دوم

هنگام خرید آسانسور کارگاهی یا بالابر صنعتی دست دوم، عموما خریداران نگرانی‌هایی اعم از خراب بودن یا عدم ایمنی لازم این ماشین‌آلات را دارند. خوب است بدانید تاورکرین سپهرکرین با اعمال تعمیرات لازم، آسانسور کاملا سالم با گارانتی حمل و نصب را در اختیار خریداران قرار میدهد. 

جهت اجاره، خرید و فروش انواع آسانسورهای کارگاهی ، بالابر صنعتی و ساختمانی و اطلاع از قیمتها با تاورکرین سپهرکرین تماس بگیرید.

 

بدلیل تنوع زیاد این محصول در مقاله‌ای انواع آسانسور کارگاهی و بالابر صنعتی و ساختمانی به همراه موارد استفاده هر کدام را توضیح داده‌ایم.

بیشتر بدانید: انواع آسانسور کارگاهی

جهت اطلاع از قیمت آسانسور کارگاهی و صنعتی برای اجاره یا خرید و فروش با ما تماس بگیرید.

09125697890
026-36107375