واردات انواع تاور کرین از مهمترین خدمات تاورکرین سپهرکرین میباشد. این اهمیت بدلیل حفظ کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده اجاره یا فروش تاور کرین میباشد. واردات مستقیم تاور کرین پتن فرانسه و دیگر انواع جرثقیل برجی به سپهرکرین کمک کرده است تا علاوه بر قیمت مناسب بتواند در تامین قطعات تاور کرین نیز بسیار قوی ظاهر شود.

تاور کرین سپهر کرین با سالها تجربه در امر خدمات تاورکرین و دارا بودن سرمایه ارزشمندی مانند نیروی متخصص و ماهر توانسته است در زمینه نگهداری و تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای نقش پررنگی در بازار ایران ایفا کند. همانطور که می‌دانید از مهمترین خدمات تاور کرین بدلیل حساس بودن بیش از حد آن و نیاز به مهارت بالا میتوان به مونتاژ تاور کرین اشاره کرد. تاورکرین سپهرکرین با سابقه پروژه‌های موفق بسیار در زمینه نصب و راه‌اندازی و مونتاژ و دمونتاژ انواع تاورکرین توانسته است در این عرصه نیز سرآمد باشد. یکی از دلایل این موفقیت را میتوان دارا بودن قطعات اصل و مرغوب وارداتی دانست که بطور مستقیم از کارخانجات خارج از کشور تهیه می‌گردد.

خدمات واردات تاور کرین سپهر کرین

شما میتوانید بصورت کاملا سفارشی از تاور کرین سپهر کرین بخواهید که قطعات جرثقیل برجی موردنیاز شما را بدون واسطه از شرکت‌های جهانی وارد کند. در این صورت علاوه بر اینکه هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد ؛ کیفیت بسیار مطلوب‌تری نیز در انتظار شما خواهد بود. همچنین گارانتی تمامی قطعات و لوازم جانبی تاورکرین سفارش داده شما به همراه بیمه نامه حمل و نصب نیز برعهده تاورکرین سپهرکرین خواهد بود.

خرید و فروش انواع قطعات جرثقیل برجی مانند: سکشن ارتفاعی، تابلوبرق، استراکچر، موتور گیربکس، موتور شاریوت، کمربند مهاری، لنت ترمز، کابین، فلش و کنفلش تاورکرین و... با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. واردات تاور کرین های ثابت و ریلی در تناژ گوناگون با قیمت مناسب همراه با تامین قطعات آن را از سپهرکرین بخواهید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان نیازهای پروژه و جرثقیل برجی خود را تامین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید