آیا تاور کرین زوم لاین (Zoomlion) چین ایمن است؟

کاتالوگ تاور کرین Zoomlion TC5613-6
دی ۱۸, ۱۳۹۹
کاتالوگ تاور کرین Zoomlion D800-42
دی ۱۸, ۱۳۹۹
کاتالوگ تاور کرین Zoomlion TC5613-6
دی ۱۸, ۱۳۹۹
کاتالوگ تاور کرین Zoomlion D800-42
دی ۱۸, ۱۳۹۹
تاور کرین زوم لاین چین

بدلیل تحریمات و افزایش قیمت روزافزون کالاها از جمله ماشین آلات ساختمانی و تاور کرین؛ چندیست برند تاور کرین زوم لاین چین در میان ایرانی ها طرفداران بسیاری پیدا کرده و پیمانکاران خواستار خرید و اجاره این جرثقیل برجی هستند. اما نگرانی از کیفیت کالاهای چینی همواره گریبان گیر ما ایرانی بوده است.

به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی از این شرکت و محصولات آن و سطح استاندارد جهانی تاور کرین های ارائه شده شرکت زوم لاین را جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان ارائه دهیم.

معرفی و تاریخچه شرکت زوم لاین چین

شرکت علم و فناوری صنایع سنگین Zoomlion در سال 1992 در چین تاسیس شد. زوم لاین عمدتا در زمینه تولید و تجهیزات پیشرفته با تکنولوژی مدرن در زمینه های صنایع مهندسی و کشاورزی فعالیت دارد.

زوم لاین هم اکنون با بیش از 20 سال نوآوری و توسعه، یک شرکت جهانی است که دارای 10 گروه مجزا و 56 خط تولید و نزدیک به 600 محصول است. این محصولات شامل: جرثقیل های ساختمانی، ماشین آلات بتنی، زمینی، ماشین آلات مخصوص کار هوایی و ارتفاعات، ساخت پی، ملات خشک و همچنین وسایل نقلیه صنعتی می‌باشد.

Zoomlion اولین شرکت ماشین آلات ساختمانی چین است که در هر دو بورس اوراق بهادار شنژن و هنگ کنگ قرار داشته و سرمایه ثبت شده آن بالغ بر 7.664 میلیارد RMB است.

آیا تاور کرین زوم لاین چین در جهان استفاده میگردد؟

Zoomlion (زوم لایون) دارای پایگاه های تولیدی در سراسر جهان بوده و بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان را تحت پوشش قرار داده است. این شرکت با ابتکاراتی که در ماشین آلات ساختمانی و جاده ای انجام داده توانسته به خوبی در بازارهای خاورمیانه، آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیای جنوب شرقی، روسیه و همچنین بسیاری از بازارهای سطح بالا در ایالات متحده آمریکا، اروپا و استرالیا به فروش رسیده و استفاده گردد.

شرکت زوم لاین در نزدیک به 20 کشور در آسیای شرقی، آسیای جنوب شرقی، اروپا، ایتالیا، آلمان، هند، برزیل، بلاروس، امارات و... شرکتهای تابعه دارد.

آیا تاور کرین های برند زوم لاین ایمن هستند؟

زوم لاین در 25 سپتامبر 2020 در اجلاس ایمنی کندانسیون ساخت و ساز که در منطقه Xiong'an در کنار پکن پایتخت چین برگزار شد؛ شرکت کرد. زوم لاین توانست در این اجلاس 11 استاندار اصلی که شامل تحمل میزان بار و ایمنی سازه (حتی بالاتر از استانداردهای اروپا)، ظرفیت مقاومت در برابر شکستن، ظرفیت تحمل کابلها طنابها و سیمها، ایمنی محیط، کنترل دستگاه دیجیتال و موارد دیگر مربوط به ایمنی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

Guo Xuehong ، معاون رئیس Zoomlion ، در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس خاطرنشان کرد: "به عنوان رهبر صنعت ماشین آلات ساخت و ساز بالا بردن ایمنی، با کیفیت بالا و پایدار صنعت جرثقیل برجی وظیفه Zoomlion است."

وی همچنین افزود: "در حال حاضر ، بیش از 80 درصد جرثقیل های برجی که در پروژه های مختلف ساخت و ساز در Xiong'an کار می کنند، توسط Zoomlion تأمین میشود."

 

انواع تاور کرین زوم لاین چین

زوم لاین چین دارای دو نوع تاور کرین است:

1- جرثقیل های Luffing jib یا جرثقیل لنگری

این تاور کرین ها کنفلش بسیار کوتاهی داشته که سبب میشود شعاع کاری متغیر داشته باشند. Luffing jib در مکانهای بسیار کوچک یا محیط هایی که همزمان چند جرثقیل تاور کرین در آنها مشغول به فعالیت است؛ بسیار کاربرد دارد.

2- جرثقیل های Flat-top یا جرثقیل بالا مسطح

این جرثقیل ها دارای یک سر جمع و جور و مسطح بوده که کله قندی در آنها حذف شده است. این امر باعث میشود برای پروژه هایی که محدودیت ارتفاع دارند بسیار مناسب باشد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب تاور کرین بالا مسطح این است که میتوانید آن را قبل از نصب تا لبه تاور کرین بطور کامل مونتاژ کرده و سپس نصب گردد.

خرید و اجاره تاور کرین زوم لاین چین

اگر میخواهید پزوژه تان را کمی اقتصادی تر و در عین حال ایمن شروع کنید به شما تاور کرین زوم لاین چین را پیشنهاد میکنیم. این نوع تاورها با قابلیتهایی مشابه برندهای معروف پتن، لیبهر و... میتوانند نیازهای شما در ساخت و ساز انواع سازه ها را برطرف سازند. در صورت تمایل به استعلام قیمت یا خرید و اجاره انواع تاور کرین زوم لاین چین با کارشناسان سپهر کرین تماس بگیرید. اجازه بدهید تجربه ما در صنعت ماشین آلات ساختمانی راهنمای شما باشد.

۴.۵/۵ - (۸ امتیاز)
Call Now Buttonتماس با مشاوران و استعلام قیمت