شاریوت تاور کرین (chariot) قطعه‌ای است که زیر فلش قرار می‌گیرد. این قطعه به کالسکه تاورکرین نیز مشهور است. همچنین بدلیل اینکه به فلش تاور کرین متصل می‌گردد در انگلیسی به آن Trolley Jib می‌گویند.

شاریوت تاور کرین چگونه کار میکند؟

وظیفه شاریوت حمل بار در راستای افقی می‌باشد. شاریوت با عقب و جلو رفتن بار را به محل موردنظر منتقل می‌کند. این قطعه برای انجام این عمل از سیم بکسل ، وینچ و الکتروموتوری استفاده میکند که به الکتروموتور شاریوت مشهور است. حرکت این قطعه منوط به کارکرد صحیح این قطعات و چندین قرقره و رولیک می‌باشد. طرز مونتاژ این قطعه به این صورت است که سیم بکسل از وینچ بالابر شروع شده ، به داخل قرقره‌ها رفته و از آنجا به قلاب جرثقیل برجی می‌رسد. سیم بکسل پس از گذشتن از آخرین قرقره شاریوت و قلاب توسط قطعه‌ای بنام خشاب گاوی به قورقوری نوک فلش تاورکرین متصل می‌گردد.

شاریوت تاورکرین ها با تناژ مختلف متفاوت است. مثلا برخی از شاریوت ها بوسیله چهار قرقره و با چهارلا کردن سیم بکسل به فلش متصل می‌گردند. برخی دیگر که وظیفه حمل بار بیشتری به عهده دارند و در دستگاه‌های سنگین تر تعبیه می‌شوند بوسیله شش لا سیم بکسل به جرثقیل متصل می‌گردند.

 

خرید و فروش یا اجاره شاریوت تاور کرین

شاریوت تاور کرین نیز مانند بسیاری از قطعات دیگر ، قطعه ای حساس بوده و نسبت به تاور کرین ها متغیر بوده و دارای انواع گوناگونی می‌باشد. شرکت تاورکرین سپهرکرین ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به انواع شاریوت تاور کرین اعم از تعمیر ، واردات ، خرید و فروش و اجاره آن می‌باشد. این شرکت شاریون مربوط به تاورکرین های با تناژ گوناگون در برندهای مختلف مانند: پتن ، لیبهر و... را نیز دارا می‌باشد. جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید