خرید و فروش تاور کرین تنها بخشی از خدماتی است که شرکت تاورکرین سپهرکرین به مشتریان عزیز ارائه میدهد. این مرکز بدلیل واردات مستقیم تاورکرین پتن فرانسه، جرثقیل‌ها را با قیمتی بسیار مناسب به متقاضیان عرضه میدارد. تمامی تاورکرین ها شامل بیمه نامه حمل و نصب بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش در محل انتخابی مشتری تحویل داده میشوند.

فروش تاور کرین نو و دست دوم

شرکت تاورکرین سپهر کرین نسبت به محیط کاری و پروژه شما امکان ارائه انواع تاور کرین نو یا دست دوم را دارا می‌باشد. لازم بذکر است تاور های استوک و دست دوم بدون نیاز به تعمیرات و کاملا سالم و با گارانتی حمل و نصب به خریداران عرضه میگردد.

این جرثقیل ها قبل از تحویل کاملا بررسی شده و بدون نیاز به هزینه جانبی آماده فروش می‌باشد.

خرید و فروش تاور کرین در تناژ گوناگون

شرکت تاورکرین سپهر کرین بعنوان نماینده تاور کرین پتن فرانسه آماده خرید و فروش تناژ مختلف تاور کرین از 2 تن به بالا می‌باشد. اگر هنوز نمیدانید که چه تاورکرینی مناسب پروژه ساختمان سازی شماست با مشاوران تماس بگیرید. همچنین میتوانید از بخش دانلود کاتالوگ اطلاعات بیشتری درمورد تاورکرین های پتن و مشخصات فنی هر یک بدست آورید. این اطلاعات شما را در خرید جرثقیل برجی مناسب کمک خواهد کرد.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش تاور کرین با ما تماس بگیرید.

09125697890
026-36107375

خدمات پس از فروش تاورکرین سپهرکرین

پس از اجاره یا خرید تاورکرین از شرکت تاورکرین سپهر کرین ، جرثقیل شما با بیمه نامه حمل و نصب و در کمتر از 24 ساعت در محل موردنظر به شما تحویل داده میشود. اگر مایل به استفاده از تمامی خدمات و پشتیبانی از جرثقیل خریداری شده نیز میباشید؛ ما این امکانات را در اختیار شما قرار میدهیم.

1. بازرسی فنی و ایمنی تاورکرین

به جهت کاهش حوادث و افزایش ایمنی تاورکرین، میتوان بصورت دوره‌ای این جرثقیل‌ها را مورد تست و بازرسی فنی و ایمنی قرار داد. لازم بذکر است امور آموزشی و بالا بردن اطلاعات فنی و ایمنی در افراد مرتبط با تاورکرین میتواند در بروز حوادث انسانی بسیار تاثیرگذار باشد.

شرکت تاورکرین سپهرکرین با تکیه بر نیروهای متخصص و اخذ مجوزهای لازم در امور بازرسی ایمنی و فنی میتواند شما را در افزایش ایمنی تاورکرین خریداری شده یاری دهد.

2. آموزش نیروهای استفاده کننده از تاورکرین

در سالهای اخیر افرادی که با تاور کرین مرتبط میباشد با حوادث متعددی در حین کار با این دستگاه مواجه شده‌اند. نکاتی که باید هنگام مونتاژ تاورکرین رعایت شود در جلوگیری از این سوانح بسیار اثرگذار خواهد بود.

شرکت تاورکرین سپهرکرین مجوز آموزش کار با جرثقیل‌های برجی را نیز دارا میباشد. به همین دلیل میتواند خدمات شایسته‌ای را در جهت کاهش حوادث ناشی از کار با جرثقیل‌ها به مشتریان عزیز ارائه دهد.

3. نگهداری و تعمیرات تاورکرین

در ابتدا لازم است که در هنگام خرید تاور کرین از اصالت قطعات و لوازم آن اطمینان حاصل کنید تا در حین استفاده از جرثقیل دچار مشکل و صرف هزینه اضافی نگردید. پس از آن لازم است در طول زمان استفاده از تاور کرین مقررات بهره‌برداری از آن را رعایت کنید. وزنه های تعادل از مهمترین لوازم تاور کرین است که باید بطور مرتب بازرسی شوند. پایه های تاورکرین اگر به حالت ثابت باشند باید پیچ های نگهدارنده و اگر بصورت متحرک باشد با ریلهای آن مدام چک شده و درصورت نیاز تعمیر گردند.

در صورت عقد قرارداد نگهداری و تعمیرات تاور کرین، کارشناسان ایمنی تاورکرین سپهرکرین کلیه نکات فوق را کنترل و در چک لیست ایمنی جرثقیل ثبت میکنند. همچنین سرپرست ایمنی و سرپرست فنی کارگاه موظفند که بصورت مداوم کلیه ادوات و تجهیزات جرثقیل را کنترل کرده و آن را در چک لیست ایمنی و بازرسی تاور کرین ثبت نمایند.

 

سوالات متداول خرید و فروش تاور کرین

1خرید تاور کرین دست دوم بهتر است یا نو؟
بهتر است برای خرید تاور کرین به کیفیت آلیاژ استفاده شده، برند جرثقیل و کشور سازنده، ایمنی تاور کرین، نوع سازه و شرایط پروژه تان توجه کنید تا نو یا دست دوم بودن آن. گاهی یک تاور کرین استوک از یک برند، با تاورکرین نو از برند دیگر برابری میکند. اجازه دهید تجربه کارشناسان ما راهنمای شما باشد.
2خدمات پس از فروش تاور کرین چگونه است؟
انواع بیمه نامه حمل و نصب، بیمه حوادث، بیمه مسئولیت، آنش سوزی و... به همراه مونتاژ تاور کرین شما، آموزش اپراتور تاورکرین، بازرسی های فنی و ایمنی دوره ای برخی از خدمات پس از فروش سپهرکرین است.
3مراحل خرید تاور کرین چگونه است؟
پس از مشاوره با کارشناسان سپهر کرین، تیم فنی ما از محل پروژه شما بازدید کرده و سپس بهترین و مناسب ترین جرثقیل را به شما پیشنهاد میدهد. پس از عقد قرارداد، تاور کرین خریداری شده با بیمه نامه حمل و نصب در محل موردنظرتان تحویل میگردد.
4قیمت خرید تاور کرین چگونه است؟
قیمت خرید تاور کرین به تناژ و برند موردنظر شما بستگی دارد و ارائه دقیق قیمت پس از نیازسنجی پروژه و محل کار شما امکان پذیر خواهد بود. پس با کارشناسان سپهرکرین تماس بگیرید.
 

دیدگاهتان را بنویسید