تاور کرین پتن در ساخت بلندترین ساختمان ویتنام

ساخت مجسمه با تاور کرین پتن
ساخت مجسمه با سه مدل تاور کرین پتن
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
خرید تاور کرین
نکات لازم هنگام خرید تاور کرین
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
ساخت مجسمه با تاور کرین پتن
ساخت مجسمه با سه مدل تاور کرین پتن
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
خرید تاور کرین
نکات لازم هنگام خرید تاور کرین
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
تاور کرین پتن بلندترین ساختمان ساز

تاور کرین پتن فرانسه جهت ساخت یکی از بلندترین ساختمان‌های آسیا بکار گرفته شده است. این ساختمان که در شهر هوشی مین ویتنام واقع شده ؛ قرار است ارتفاعی معادل 461.5 متر داشته باشد. پیمانکار این پروژه شرکت Coteccons Group می‌باشد که برای ساخت این ساختمان بلندمرتبه دو جرثقیل Potain MR 418 و دو جرثقیل برجی 205 Potain MCT را در این پروژه مستقر کرده است.

این ساختمان در پارک مرکزی Vinhomes، در منطقه مسکونی پیشرفته در هوشی مین سیتی واقع شده و نزدیک به رودخانه سایگون است. این ساختمان دارای واحدهای خدماتی، هتل و فروشگاه‌های خرده فروشی است که دارای مجموع مساحت 141.200 متر مربع، از جمله سه زیرزمین است. جرثقیل Potain مستقر شده برای احداث این ساختمان؛ از ناوگان Coteccons، عرضه شده و توسط شرکت Potain بارائه گشته است.

هو ون تائو (Ho Van Thao)، مدیر پروژه Coteccons، شرکت که دارای جرثقیل است، از بهره‌وری بالای این دو تاورکرین پتن اظهار خوشنودی کرد و گفت: "ما از سرعت و کارایی جرثقیل‌های برجی Potain تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم. عملیات فوق‌العاده آنها به ما کمک کرد تا روزانه به میزان سه طبقه پیشرفت داشته باشیم؛ و به این ترتیب به ما کمک کرد که پروژه را قبل از برنامه به پایان برسانیم. "

ویژگی‌های تاورکرین Potain MR 418

درحال حاضر در جهان از این نوع تاورکرین پتن جهت ساخت چندین ساختمان فوق‌العاده دیگر استفاده می‌شود. از جمله یک سری از مجتمع‌های مسکونی در شهر نیویورک و بزرگترین و جدیدترین مجتمع پالم جمیرا در دبی، امارات متحده عربی، سومان داس و... . مدیر فروش شرکت Manitowoc در ویتنام در مورد این تاور کرین معتقد است که جرثقیل پتن MR 418 می‌تواند بخش ساخت و ساز بلندپایه در آسیا را تغییر دهد.

سومان گفت: "با پیشرفت‌های اخیر، تمرکز همیشه بر این است که شما بتوانید پروژه خود را به سرعت انجام دهید. با استفاده از جرثقیل‌های با ظرفیت بالا، مانند Potain MR 418، توسعه‌دهندگان می‌توانند طبقه‌های بیشتری را در طول زمان ساخت بسازند و این بدان معنا است که هزینه کمتری بابت اجاره تاور کرین پرداخت خواهند کرد. من فکر می‌کنم بسیاری از مردم به سرعت و کارایی این جرثقیل‌ها اشاره خواهند کرد و تعجب می‌کنند که چگونه این فناوری بدینگونه توسعه یافته است. "

تاورکرین Potain MR 418 طراحی شده برای ساخت‌وسازهای بلند

در این پروژه جرثقیل برجی MR 418 بارهای تا 24 تن را بارگیری می‌کرده است که بازوی عامل (جیب) آن به میزان 50 متر از حداکثر 60 متر نصب شده بود. تاورکرین MR 418 اولین بار در سری جدیدی از پرچین‌های جرثقیل لودر پوتن بکار گرفته شده بود و بطور خاص با ساخت‌وسازهای بلند طراحی شده است.

مکانیسم لرزش و جابجایی جرثقیل به صورت منحصر به فرد در داخل ضد جت نصب می‌شود که میزان فضای اشغال شده در محل را کاهش می‌دهد و مونتاژ آنها را ساده می‌کند. لودر 150 ولت VVF با 110 کیلو ولت، باعث می‌شود سرعت لرزش فوق‌العاده جرثقیل، از 1 دقیقه و 15 ثانیه به سمت عمودی حرکت کند.

هو ون تائو گفت: "جرثقیل برجی Potain MR 418 کیفیت بالا، ثبات و ایمنی ارائه می‌دهد. اگر ما پروژه‌های برج‌سازی دیگری را در شهر هوشی مین یا هانوی برنده شویم، از این تاورهای فوق‌العاده نیز مجدد استفاده خواهیم کرد. کامیون MR 418 در واقع دو جرثقیل MCT 205 ست که در کارخانه Potain در Zhangjiagang چین ساخته شده است. در این پروژه جرثقیل MCT 205 بارهای تا 10 تن را بارگیری کرد."

 
۴.۵/۵ - (۱۱ امتیاز)
تماس با مشاوران و استعلام قیمت