ساخت مجسمه با سه مدل تاور کرین پتن

چک لیست ارزیابی تاور کرین
چک لیست بازرسی تاور کرین (جرثقیل برجی)
تیر ۱, ۱۳۹۷
تاور کرین پتن بلندترین ساختمان ساز
تاور کرین پتن در ساخت بلندترین ساختمان ویتنام
تیر ۱, ۱۳۹۷
چک لیست ارزیابی تاور کرین
چک لیست بازرسی تاور کرین (جرثقیل برجی)
تیر ۱, ۱۳۹۷
تاور کرین پتن بلندترین ساختمان ساز
تاور کرین پتن در ساخت بلندترین ساختمان ویتنام
تیر ۱, ۱۳۹۷
ساخت مجسمه با تاور کرین پتن

همانطور که میدانید تاور کرین ها انواع گوناگونی دارند و هرکدام نسبت به کارایی خود کاربردهای گوناگونی داشته و در پروژه‌های مختلف بکار میروند. این بار از سه مدل از تاورکرین های پتن فرانسه در ساخت مجسمه‌ای در هندوستان استفاده شده است. جرثقیل‌های برجی Potain MR 295 H20 و جرثقیل بالابر MC 205 B برای پروژه مجسمه تاریخی در گجرات انتخاب شدند. تاور کرین Potain MR 295 H20 مناسب برای کار در فضاهای محدود است و MC 205 B یک سازنده قابل اعتماد و اثبات شده است.

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید؛ تاور کرین های چهار برج Potain در حال ساختن مجسمه جدید وحدت در هند هستند. این مجسمه، بنای یادبود اختصاصی برای سردار والعبابی پاتل، معاون اول نخست وزیر کشور و رهبر برجسته در جریان جنبش استقلال می‌باشد. پس از تکمیل این بنا، مجسمه 182 متری یکی از بلندترین مجسمه های ساخته شده در جهان خواهد بود.

 

چرا این تاور کرین ها برای ساخت مجسمه انتخاب شدند؟

برای کار بر روی این پروژه معتبر، شرکت پیمانکاری Larsen & Toubro (L & T) انتخاب شد. این شرکت برای انجام این پروژه نیاز به تاورکرین هایی با ظرفیت بالا و بسیار دقیق داشت تا بتواند مجسمه را با مشخصات دقیق طرح مطابقت دهد. همچنین انجام این پروژه نیاز به کار فشرده در فضای محدود داشت.

به همین دلایل، شرکت L & T سه تاورکرین Potain's MR 295 H20 را انتخاب کرد. یک جرثقیل برجی لبه‌دار با اندازه متوسط ​​که دارای یک کن‌فلش (کانترجیب / بازوی تعادل) فشرده که دارای ارتفاع ثابت موردنیاز بود را برگزید. همچنین یک جرثقیل بالابر MC 205 B را انتخاب کرد تا در کنار مدل‌های MR 295 H20 کار کند و بتواند به راحتی تامین مواد برای این تاورکرین را پشتیانی کند.

MR 295 H20 طراحی شده برای کار در فضاهای محدود، دارای حداکثر ظرفیت 20 تن بوده و می‌تواند تا حدود 2.7 تن را در 60 متر جابجا کند. MC 205 B ظرفیت حداکثر 10 تن را دارد و می‌تواند تا انتهای آن 60 متر به 2.4 تن برسد. در طرح مجسمه وحدت، تاور کرین MR 295 H20 با 50 متر فلش (بازوی عامل) نصب شده است، درحالیکه تاورکرین MC 205 B با 60 متر فلش کار می‌کند.

مواد بکار رفته در ساخت مجسمه با تاور کرین پتن

تاورکرین ها از سپتامبر 2015 در محل قرار گرفته‌اند. میله‌های بلند، بتن و فولاد، و نیز مونتاژ وسایل برنزی که روکش بیرونی مجسمه را تشکیل می‌دهند ؛ به اتمام رسیده است. این پوشش سنگین و متمایز، عمدا به این صورت طراحی و ساخته شده تا حالت نمادین داشته باشد. زیرا سردار پاتل در هندوستان بنام مرد آهنی (Ironman of India) شناخته شده است.

فونداسیون، ساختار اصلی و پل ارتباط مجسمه با جاده اصلی در حال حاضر کامل شده است. در این پروژه حدود 5600 تن فولاد سازه، 66000 تن بتن و 1900 تن برنز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود تا اواخر سال 2018 کار ساخت این مجسمه به پایان برسد.

Larsen & Toubro Limited یکی از پیشگامان تکنولوژی، مهندسی، ساخت و ساز و خدمات مالی با حجم معاملات بالغ بر 17 میلیارد دلار و حضور در 30 کشور است. جرثقیل Potain آن برای بکارگیری 2،989 کروم (470 میلیون دلار) در ساخت مجسمه وحدت، برای این پروژه بطور خاص خریداری شده است. L & T شرکت ساخت و ساز تحت نظارت Sardar Sarovar Narmada Nigam است.

خرید تاور کرین پتن از مراکز معتبر

همانطور که در خبر ساخت مجسمه با تاور کرین پتن مطالعه کردید؛ نسبت به ساخت هر سازه باید فاکتورهای گوناگونی لحاظ گردد. همچنین هر مدل تاورکرین برای مکان و سبک ساخت و سازهای مختلفی طراحی شده است. به همین دلیل خرید تاورکرین یا اجاره آن از مراکز معتبر بسیار با اهمیت بوده و نقش بسزایی در زمان و کیفیت انجام پروژه شما خواهد داشت.

برای اینکه بدانید پروژه شما نیاز به چه مدل تاورکرینی دارد کافیست با مشاوران تاورکرین سپهرکرین تماس بگیرید. کارشناسان ما با سالها تجربه در انجام پروژه‌های بزرگ شما را در پیشبرد هرچه بهتر هدفتان یاری خواهند کرد. تاورکرین سپهرکرین معتبرترین مرکز و نماینده تاورکرین پتن فرانسه می‌باشد.

 
۵/۵ - (۱ امتیاز)
تماس با مشاوران و استعلام قیمت