نصب و راه اندازی انواع تاور کرین پتن، لیبهر، زوم لاین و... در تناژ مختلف از 5 تن تا 25 تن، توسط کارشناسان مجرب تاورکرین سپهرکرین در کوتاهترین زمان با گارانتی و خدمات پس از فروش انجام می‌گیرد.

مراحل نصب و راه اندازی تاور کرین

ابتدا لازم است کارشناسان نصب تاور ، محل موردنظر شما را بازدید و نسبت به نیاز و نوع ساخت و ساز شما بهترین نوع و تناژ لازم را پیشنهاد دهند. انتخاب تاورکرین متحرک یا ثابت میتواند در مراحل نصب و راه اندازی تغییرات بسیاری ایجاد کند. زیرا در حالت ثابت، تاور کرین روی یک پایه ثابت که در بتن کار گذاشته میشود نصب می‌گردد. ولی در حالت متحرک، تاور کرین بر روی یک عدد ترولی نصب شده و بصورت افقی حرکت طولی و عرضی خواهد داشت.

در مرحله بعد پس از عقد قرارداد مونناژ، نیاز است تاورکرین به محل پروژه جابجا و حمل گردد. دقت کنید خدمات گارانتی و بیمه نامه حمل و نصب در قرارداد شما ذکر شده باشد.

سپس تکنسین های فنی مونتاژ تاورکرین ، کار خود را آغاز و جرثقیل پس از نصب پایه، با افزودن سکشن های ارتفاعی بالا میرود. در انتها با نصبت کاج، بازوها یا فلش و کنفلش، کابین و تابلو برق و وایرینگ و کابل کشی؛ عملیات نصب و راه اندازی به اتمام میرسد. این پروسه بسته به نوع تاور شما ممکن است از یک تا چند روز متغیر باشد.

اگر هنگام نصب و مونتاژ جرثقیل برجی، نیاز به قطعات و لوازم جانبی وجود داشته باشد؛ نمایندگی تاورکرین سپهرکرین بدلیل واردات مستقیم با ارزان‌ترین قیمت و کیفیت بالا قطعات را تامین خواهد کرد.

خدمات سرویس و نگهداری پس از نصب و راه اندازی تاور کرین

از جمله مهمترین مواردی که باید پس از نصب و مونتاژ تاور کرین به آن توجه کنید، عقد قرارداد سرویس و تعمیر و نگهداری جرثقیل با یک شرکت معتبر است. این امر در ابتدا شاید به نظر هزینه اضافه ای بوده و راغب به انجام آن نباشید؛ اما مطمئن باشید هزینه های صدمات و خساراتی که ممکن است که در نبود این قرارداد متحمل شوید بسیار بیشتر خواهد بود. جهت اطلاع از شرایط سرویس های ماهیانه و سالیانه پاسارگاد کرین به این لینک مراجعه کنید.

جهت اطلاع از قیمت اجاره یا خرید و فروش تاورکرین با ما تماس بگیرید.

09125697890
026-36107375

دیدگاهتان را بنویسید