خرید جرثقیل برجی پتن برای ساخت بیمارستان

جدیدترین کامیون جرثقیل
جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090
مهر ۲۷, ۱۳۹۷
تاور کرین پتن فرانسه
تکنولوژی جدید تاور کرین پتن فرانسه
مهر ۲۷, ۱۳۹۷
جدیدترین کامیون جرثقیل
جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090
مهر ۲۷, ۱۳۹۷
تاور کرین پتن فرانسه
تکنولوژی جدید تاور کرین پتن فرانسه
مهر ۲۷, ۱۳۹۷
خرید جرثقیل برجی

ساخت بیمارستان مرکزی پلیس در شهر لیما در پرو، با خرید جرثقیل برجی Potain در حال انجام است. برای ساخت این بیمارستان بزرگ از دو جرثقیل برجی پتن مدل MC 175 B و دو تاور کرین مدل MC 125 کمک گرفته‌اند. برای ساخت این بیمارستان از بلوک‌های پیش ساخته استفاده شده؛ بدلیل اینکه این ساختمان باید در ابتدای سال 2019 آماده بهره‌برداری باشد. برای اطمینان از اینکه این ساختمان در این تاریخ آماده خواهد بود نیز این چهار مدل جرثقیل برجی استفاده گردیده زیرا آنها سرعت کار بسیار بالایی نسبت به مدلهای مشابه دارند.

ساختمان جدید بیمارستان پلیس در شش طبقه و در همان محل بیمارستان قدیمی در ناحیه عیسی ماریا شهر لیما پرو احداث خواهد شد.

دلایل خرید جرثقیل برجی پتن

مسئول پروژه احداث ساختمان پلیس، کنسرسیوم JJC & Dragados است. این مرکز برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود در محل کار، این چهار مدل جرثقیل برجی را خریداری کرده است. همچنین یک جرثقیل زمینی Grove GMK5100 نیز در محل جهت کمک به بلند کردن بارهای سنگین‌تر حضور دارد.

به گفته مدیران این کنسرسیوم جهت بالا بردن ظرفیت و کاهش هزینه بهره‌وری کلی تاورکرین های پتن فرانسه انتخاب شده‌اند. این کنسرسیوم در حال حاضر یک جرثقیل MC 175 B را نیز در ناوگان خود دارد. مدیران اعلام داشتند که تاورکرین ها را از شرکت ETAC پرو خریداری کرده‌اند. بدلیل اینکه ETAC نماینده رسمی خرید و فروش تاورکرین Potain در کشور پرو در 10 سال گذشته است. ایشان اذعان داشتند خرید جرثقیل برجی از محل‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی تاور کرین پتن فرانسه در اطمینان از کیفیت و سرعت حمل و مونتاژ تاورکرین بسیار اثرگذار بوده است.

سرعت و کیفیت تاورکرین پتن در ساخت‌وساز

کارلوس رییزو، مدیر پروژه JJC & Dragados، گفت: "ما زمانی تصمیم گرفتیم از این جرثقیل‌های برجی استفاده کنیم؛ که متوجه شدیم با بکارگیری تنظیمات مناسب، میزان باربری جرثقیل برجی MC 175 B می‌تواند تا 8 تن و جرثقیل MC 125 تا 6 تن افزایش یابد. این میزان حمل بار نیازهای ما را در اتمام بموقع این پروژه برآورده می‌کرد. جرثقیل‌های دیگر با این امکان نیز وجود داشتند؛ اما هزینه آنها چهار برابر تاورکرین پتن بود.

وی افزود: "این یک پروژه است که نیاز به سرعت بالا دارد، بنابراین جامعه پلیس لیما می‌تواند در اسرع وقت از بیمارستان جدید بهره‌مند شود. انتخاب و خرید جرثقیل‌های برجی پتن فرانسه کاملا مناسب بوده و مکانیسم بلند کردن و باربری آنها بسیار بیشتر از سایر جرثقیل‌های برجی است.

اهمیت تنظیمات در میزان بهره‌برداری جرثقیل برجی

در پروژه بیمارستان در لیما، دو جرثقیل MC 175 B با دنده‌های 40 و 45 متری پیکربندی شده و ارتفاع آنها به 44 متر میرسد. در حالیکه دو جرثقیل برجی MC 125 با دنده‌های 50 متر و 60 متر و در ارتفاع 45 متر و 40 متری مجهز شده‌اند.

تاور کرین Potain MC 175 B می‌تواند میزان حمل بار خود را حداکثر 4/1 تن در حداکثر ارتفاع 60 متر افزایش دهد. در حالیکه حداکثر ظرفیت بارگیری آن 8 تن است. این مشخصات آن را به انتخابی محبوب برای ساخت‌وسازهای بلند تبدیل کرده است. تاورکرین MC 125 دارای حداکثر ظرفیت 6 تن و حداکثر طول شیب 60 متر است. این جرثقیل می‌تواند حداکثر 1.15 تن در حداکثر انقباض خود افزایش داشته باشد.

پیشرفت‌های اخیر تاور کرین پتن

کارلوس ویولاکورتا، مدیر کل ETAC پرو، گفت که جرثقیل‌های برجی Potain در ده سال گذشته محبوبیت خود را افزایش داده‌اند. زیرا مشتریان بیشتری از اهمیت چابکی ماشین آلات در محل کار مطلع شده و همچنین دانسته‌اند بدینوسیله بازده سرمایه‌گذاری خود را بالا می‌برند.

وی گفت: "در طول سالها، مشتریان بیشتر با مزایای جرثقیل‌های برجی آشنا شده‌اند، به ویژه اینکه تاورها نیز توانایی‌های خود را در ارائه پروژه‌ها بسیار سریعتر کرده‌اند. بنابراین اکنون این ماشین آلات بسیار محبوب هستند. طبق برآوردهای ما امروزه 75 درصد از تمام برج‌های جدیدی که در پرو ساخته شده و به فروش می‌رسند، ساخت تاورکرینهای پتن فرانسه هستند."

وی افزود: "پروژه اخیر که ساخت بیمارستان جدید در مساحتی حدود 40200 متر مربع و به مبلغ 100 میلیون دلار بود و توسط دولت فدرال تامین می‌شد نیز بوسیله همین تاورکرین‌های پتن به بهره‌برداری خواهد رسید. این مرکز جدید دارای 80 دفتر پزشکی، 128 تخت بیمارستان، یک مرکز مامایی و جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه و یک بالگرد هوایی است. این بیمارستان بزرگ به افسران پلیس و خانواده‌های آنها خدمت خواهد کرد."

خرید جرثقیل برجی پتن از مراکز معتبر

همانطور که مدیران پروژه ساخت بیمارستان پلیس نیز عنوان کردند تنظیمات مناسب جرثقیل برجی می‌تواند در میزان بهره‌برداری از این ماشین آلات بسیار با اهمیت باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر افزایش کیفیت بدلیل مونتاژ، خدمات جانبی بهتر و تنظیمات مناسب هر تاورکرین، حتما به مراکز معتبر و نمایندگی‌های مجاز خرید و فروش تاور کرین پتن مراجعه کنید.

تاورکرین سپهرکرین معتبرترین مرکز خرید و فروش و اجاره تاور کرین پتن فرانسه با سالها سابقه می‌باشد. این مرکز آماده ارائه انواع خدمات: اجاره ، خرید و فروش ، مونتاژ و دمونتاژ ، واردات ، حمل و نصب با گارانتی ، بیمه نامه ، تعمیر و نگهداری ، مشاوره رایگان ، عقد سرویس‌های ماهانه و سالیانه و... می‌باشد. لازم بذکر است بدلیل واردات مستقیم تاورکرین ، ارزان‌ترین قیمت‌های خدمات تاورکرین همچنین خرید و فروش و اجاره را در این مرکز مشاهده خواهید کرد. جهت اطلاع از قیمت‌ها با مشاوران تاور کرین سپهر کرین تماس بگیرید.

 
۵/۵ - (۱ امتیاز)
Call Now Buttonتماس با مشاوران و استعلام قیمت