تمامی تاورکرین ها بخصوص برند پتن فرانسه با کیفیت بسیار بالا و عملکرد فوق‌العاده خود، در دنیای ساخت‌وساز کنونی بسیار پرکاربرد شده‌اند. تمامی جرثقیل‌های برجی از فولاد قوی ساخته می‌شوند. آنها با استفاده از قطعات بادوام و لوازم یدکی مناسب، توسط تولیدکنندگان پیشرو اروپایی تولید می‌گردند. با این وجود، هر وسیله مکانیکی و الکترونیکی ازجمله ماشین‎آلات صنعتی، با وجود دارا بودن قطعات با کیفیت بالا باید هر از چند گاهی سرویس و تعمیر گردند.

جایگزینی قطعات و لوازم یدکی تاور کرین ها عموما بعلت اصطکاک طی استفاده طولانی مدت، آسیب و یا سایش طبیعی اتفاق می‌افتد. مسلما سرویس‌های منظم ماهیانه و سالیانه درکنار استفاده از تیم فنی ماهر نیاز به تعویض و تعمیر قطعات و لوازم جانبی تاورکرین را کاهش خواهد داد.

تاورکرین سپهرکرین لوازم یدکی جرثقیل برجی را با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان به شما تحویل میدهد. مشاوران مجرب ما ، همواره شما را در انتخاب بهترین قطعات یدکی مورنیازتان باتوجه به هزینه، موجودی بازار، گارانتی های قطعات، روش و زمان تحویل و... یاری میدهند. همچنین این مرکز بدلیل اینکه نمایندگی رسمی تاورکرین پتن را دارا می‌باشد؛ خرید و فروش و اجاره تاورکرین نیز با ارزان‌ترین قیمت و گارانتی سالم بودن قطعات انجام میگیرد.

 

با سفارش لوارم یدکی تاور کرین از ما در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

جهت اطلاع از قیمت لوازم یدکی تاورکرین و سفارش قطعات با ما تماس بگیرید.

09125697890
026-36107375

دیدگاهتان را بنویسید