جشن ۹۰ سالگی تاورکرین پتن در پاریس

کاتالوگ Zoomlion TCT5513
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
قطعات تاور کرین
معرفی قطعات تاور کرین
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
کاتالوگ Zoomlion TCT5513
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
قطعات تاور کرین
معرفی قطعات تاور کرین
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
تاور کرین پتن فرانسه

جشن 90 سالگی تاور کرین پتن در غرفه Manitowoc در نمایشگاه بین المللی Intermat 2018 پاریس برگزار شد. در این جشن 300 نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه شرکت داشته و در کنار کیک سالگرد تولد تاور کرین پتن و موسیقی زنده به شادی پرداختند.

Barry Pennypacker مدیر عامل شرکت سازنده تاور کرین پتن (Manitowoc) کیک را برش داد و تاکید کرد: "امروزه میراث موسس Potain ، فاستین پتن هنوز در فرهنگ این شرکت بسیار زنده نگه داشته شده است. 

وی افزود: "بیش از نه دهه است که نام پتن با نام جرثقیل برجی مترادف شده است. امروزه بخش مهمی از موفقیت Manitowoc Cranes مدیون خالق و توسعه دهنده تاور کرین پتن است. آقای Potain بر سه اصل ساده تاکید کرد که شامل: مشتری مداری، نوآوری و کارایی بود. ایشان تصدیق میکند هنگامی که این مقادیر را به مقوله اصلی سرعت و نوآوری Manitowoc مقایسه می کنم، فکر می کنم ما توانسته ایم با تمرکز بر نیازهای مشتریان یک میراث بزرگ ایجاد کنیم. وی ادامه داد امیدوارم این اصول در نوآوری‌های محصولات و خدمات نمایش داده شده در نمایشگاه Intermat پاریس 2018 مشهود باشد.

وی در انتها اعلام داشت با احترام به میراث آقای Potain و جشن برجسته صنایع جرثقیل برجی که امروز است، موضوع سالگرد را "دستیابی به اصول سه گانه" قرار میدهم.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ساخت و تولید تاور کرین پتن هستید پیشنهاد میکنیم مقاله تاریخچه تاور کرین پتن را مطالعه بفرمایید.

نقش Manitowoc در تاور کرین پتن

کمپانی Manitowoc یک تولید کننده چند صنعتی بشمار میرود. بدین معنی که تولیدکننده کالاهای سرمایه‌ای با نزدیک به 100 محصول بوده و در بخشهای بسیاری مانند توزیع و پخش، خدمات یا تسهیلات اداری در 26 کشور جهان فعالیت دارد. این شرکت یکی از بزرگترین ارائه دهندگان تجهیزات حمل و نقل در جهان برای صنعت ساخت و ساز می‌باشد. مهمترین محصولات این شرکت شامل جرثقیل بتنی، جرثقیل برجی، جرثقیل تلسکوپی متحرک و جرثقیل (کامیون) بوم می‌باشد.

Manitowoc همچنین یکی از نوآورترین و پیشروترین تولیدکنندگان تجهیزات غذایی تجاری در صنعت یخ، نوشیدنی، تهویه مطبوع، تهیه غذا و نیازهای آشپزی رستوران‌ها، فروشگاه‌های راحتی، هتل‌ها، خدمات بهداشتی و کاربردی است.

شرکت تاورکرین سپهرکرین نیز با واردات مستقیم تاور کرین از کشورهای اروپایی توانسته است به فروش و اجاره تاور کرین با کمترین قیمت بپردازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قابلیت های تاور کرین پتن

 
۵/۵ - (۱ امتیاز)
تماس با مشاوران و استعلام قیمت