تکنولوژی جدید تاور کرین پتن فرانسه

خرید جرثقیل برجی
خرید جرثقیل برجی پتن برای ساخت بیمارستان
آذر ۱۷, ۱۳۹۷
باز کردن تاور کرین
نحوه بازکردن تاور کرین
آذر ۱۷, ۱۳۹۷
خرید جرثقیل برجی
خرید جرثقیل برجی پتن برای ساخت بیمارستان
آذر ۱۷, ۱۳۹۷
باز کردن تاور کرین
نحوه بازکردن تاور کرین
آذر ۱۷, ۱۳۹۷
تاور کرین پتن فرانسه

برای تاور کرین پتن فرانسه جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به نام Potain Cab-IN تعبیه شده است. این قابلیت که محصول شرکت Manitowoc است، آسانسور اپراتور می‌باشد. این امکان برای تمامی سیستم‌های K-mast متناسب است و اجازه دسترسی همزمان به پلکان و آسانسور را به کاربران جرثقیل و اپراتورها میدهد. تکنولوژی جدید تاور کرین پتن فرانسه به نام Cab-IN در همکاری با GEDA پس از بررسی و بازخورد نظرات مشتریان توسعه داده شده است. این طراحی جدید با مقررات فرانسوی تعبیه و در ژانویه 2019 برای اولین بار در جهان اجرایی خواهد شد.

جهت خرید جدیدترین مدل تاور کرین پتن فرانسه لازم است به مراکز معتبر و نمایندگی‌های رسمی پتن فرانسه مراجعه کنید.

آسانسور اپراتور، جدیدترین قابلیت تاور کرین پتن 

شرکت Manitowoc بطور رسمی بالابر داخلی دکل تاور کرین خود را که مخصوص اپراتور بوده و به آسانسور اپراتور نیز معروف است؛ برای جرثقیل‌های پتن بسیار بلند خود راه‌اندازی خواهد کرد.

Potain Cab-IN به سرعت، آسان و ایمن سفر به داخل و خارج از کابین تاور کرین را امکانپذیر میکند. این درحالی است که دسترسی نردبان بصورت عادی پابرجا خواهد بود. این سیستم در همه سیستم‌های K-mast با قطر 1.6 متر، 2 متر و 2.45 متر قرار دارد. همچنین این تکنولوژی با تمام پایه‌ها / شاسی تاورکرین‌های پتن سازگار است، به این معنی که می‌توان آن را در مدل‌های موجود و جدید جرثقیل برجی نیز تعبیه و نصب کرد.

این امکان تاکنون از طریق آسانسورهای کارگاهی یا بالابرهای صنعتی امکانپذیر بوده است که مسلما هزینه بالاتری را برای کارفرما ایجاد میکرده است.

استاندارهای قابلیت جدید تاور کرین پتن فرانسه

طراحی Cab-IN کاملا منطبق با مقررات و استاندارهای فرانسوی بوده که در آوریل 2018 در Intermat پاریس مورد بررسی قرار گرفت. برطبق این آیین‌نامه همه تاور کرین ها بیش از 30 متر باید شامل آسانسور شوند. در ضمن تکنولوژی جدید Cab-IN با مقررات موجود در هلند و اسکاندیناوی نیز مطابقت دارد.

آسانسور دارای حداکثر وزن 200 کیلوگرم است و استفاده همزمان حداکثر دو نفر از آسانسور امکانپذیر می‌باشد. تکنسین‌های تعمیر و نگهداری نیز می‌توانند از آسانسور بهره‌مند شوند. زیرا این امکان را فراهم می‌کند که دید کلی فوق‌العاده‌ای داشته و به تمام نقاط دسترسی پیدا کنند. اگر با قطعات تاورکرین آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله "معرفی قطعات تاورکرین" را مطالعه کنید.

آسانسور اپراتور تاورکرین پتن چگونه طراحی شد؟

مدیر محصول شرکت جهانی Manitowoc در مورد قابلیت جدید تاور کرین پتن فرانسه گفت: "طراحی Cab-IN با پشتیبانی مشتریان تاورکرین پتن و با کمک بازخوردی که از صدای مشتری داشتیم؛ انجام شد. ما متوجه شدیم مشتریان ما خواستار یک طراحی هستند که بتواند همزمان با استفاده از آسانسور نصب شده امکان استفاده از نردبان نیر فراهم باشد."

وی افزود: "از این طریق، ما ایده آسانسور اپراتور داخلی را توسعه دادیم. ما برای اطمینان از دسترسی آسان به بالابر در تمام زمان‌ها و امنیت آن تمهیداتی را اندیشیده‌ایم. درحال حاضر Potain Cab-IN را برای بعضی از مشتریان ارائه می‌دهیم. اکنون ما می‌توانیم با خیال راحت بگوییم که مشتریان ما از زمان نصب آسان و سریع بهترین استفاده و بهره‌وری را از این قابلیت خواهند داشت. "

مدیر محصول این تکنولوژی جدید افزود: "یکی دیگر از مزایای مهم Potain Cab-IN هزینه آن است. همزمان با نصب دکل تاور کرین پتن امکان نصب آسانسور اپراتور نیز در داخل دکل فراهم است. بدینوسیله هزینه حمل و نقل اضافی و یا فضای جداگانه‌ای جهت استفاده یا ذخیره‌سازی نیاز نیست. Potain Cab-IN فقط یک نمونه از پیشرفت‌های مداوم ما است که عمیقا در فرهنگ Manitowoc تعبیه شده است،"

هارون روانسکروفت، معاون اجرایی Manitowoc، گفت: "ما در حال حاضر بسوی یک مرحله جدید از رشد تاورکرین پتن می‌رویم، که در آن مشتریان همانند یک رهبر، در راستای توسعه محصول جدید و پشتیبانی پس از فروش به ما کمک خواهند کرد. ما در حال حاضر مشغول ارائه محصولات و نوآوری‌های جدید به بازار با سرعتی هستیم که مشتریان از ما انتظار دارند."

 

نمایندگی معتبر تاور کرین پتن فرانسه

جهت استفاده و خرید تکنولوژی‌های جدید تاور کرین پتن فرانسه باید به مراکز و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید. تاورکرین سپهرکرین بدلیل واردات مستقیم و نمایندگی مرکزی دارای تمامی امکانات جدید جرثقیل برجی بوده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

 
۵/۵ - (۱ امتیاز)
Call Now Buttonتماس با مشاوران و استعلام قیمت