جرثقیل خزنده تلسکوپی Grove GHC130

تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27
اولین تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27 در ایسلند
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
کاتالوگ Zoomlion TCT5513
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27
اولین تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27 در ایسلند
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
کاتالوگ Zoomlion TCT5513
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
جرثقیل خزنده تلسکوپی

شرکت Burger Crane ، یک شرکت اجاره جرثقیل در سانتیاگو است. این شرکت اقدام به خرید جرثقیل Grove GHC130 کرده و به تازگی آن را دریافت کرده است. Grove GHC130 یک جرثقیل خزنده تلسکوپی است. از این پس پیمانکاران در سراسر شیلی میتوانند جهت انجام پروژه‌های خود در زمین‌های ناهموار این جرثقیل را از شرکت مذبور اجاره کنند.

به گفته رائول برگر، مدیرعامل شرکت Burger Crane، جرثقیل خزنده تلسکوپی ، مزایای زیادی را برای مشتریان شرکت، خصوصا پروژ‌هایی که در آن زمان بسیار مهم میباشد را، ارائه می‌دهد.

 رائول برگر گفت: "ما این جرثقیل را خریداری کرده‌ایم زیرا ما به نوآوری متعهد هستیم. جرثقیل‌های زیادی شبیه به این نمونه در دنیا وجود ندارد. Grove GHC130 در مقایسه با جرثقیل‌های معمولی زمان بسیار کوتاهتری برای تنظیم نیاز دارد. این مدل برخلاف بسیاری از جرثقیل‌های جاده‌ای، می‌تواند تمام بار خود را بارگیری و حمل کند. این ویژگی‌ها می‌توانند در وقت و هزینه پیمانکاران به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کند."

ویژگی‌ها و کاربردهای جرثقیل خزنده تلسکوپی Grove GHC130

GHC130 بعنوان خزنده جاده‌ها می‌تواند در انواع مختلف شرایط مکانی و راهی کار انجام دهد. بعنوان مثال، در زمین‌هایی با شیب تند یا بصورت باتلاق و لجن زار به راحتی قابل حمل است. جرثقیل تلسکوپی جمع و جور مناسب برای برنامه‌های کاربردی مانند پروژه‌های آب و برق است. این ماشین قادر است بار را در جاده‌هایی در مکانه‌ای دور نیز حمل کند. این جرثقیل با خصوصیات منحصربفرد خود امکان انجام پروژه‌های بلندپروازانه را تحقق می‌بخشد.

جرثقیل خزنده تلسکوپی در حال حاضر در یک معدن در نزدیکی سانتیاگو کار می‌کند. از این دستگاه برای راه‌اندازی خانه‌های کانتینری پیش ساخته برای کارکنان استفاده میشود. جرثقیل خزنده تلسکوپی جدید Burger در صنایع متعددی در شیلی، بخصوص معادن که تقاضای زیادی در این کشور دارد؛ مناسب خواهد بود.

 

ویژگی های فنی جرثقیل خزنده تلسکوپی

Grove GHC130 توانایی بارگیری و حمل %100 در نمودار بار خود را در زمین‌های شیبدار تا 4 درجه دارا میباشد. همچنین می‌تواند بارهای نوسانی را بطورکامل تا 360 درجه بارگیری و حمل کند. این جرثقیل دارای ظرفیت 120 تن بوده و 40.2 متر طول بوم آن است. طول کل این ماشین در حالیکه به وزنه مجهز شده باشد برابر 15.3 متر است. عرض جرثقیل نیز 3.9 متر برآورد شده است. ارتفاع کلی این دستگاه نیز 4 متر می‌باشد.

 
۵/۵ - (۱ امتیاز)
تماس با مشاوران و استعلام قیمت