اولین تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27 در ایسلند

نصب و مونتاژ تاور کرین
نکات لازم جهت نصب و مونتاژ تاور کرین
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
جرثقیل خزنده تلسکوپی
جرثقیل خزنده تلسکوپی Grove GHC130
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
نصب و مونتاژ تاور کرین
نکات لازم جهت نصب و مونتاژ تاور کرین
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
جرثقیل خزنده تلسکوپی
جرثقیل خزنده تلسکوپی Grove GHC130
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27

شرکت BYGG اولین مدل تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27 را تحویل گرفت. این شرکت که در ایسلند واقع شده درحال حاضر جدیدترین جرثقیل نسل پتن را در محل ریکیاویک ایسلند قرار داده است.

جدیدترین تاور کرین خودمونتاژ پتن توسط Kraftvjlar به فروش رفته و به بازار عرضه شد. این شرکت از آوریل 2016 نمایندگی Manitowoc در ایسلند را دارد. Kraftvjlar در انتخاب، نصب و راه‌اندازی تاورکرین Hup برای پروژه‌های مسکونی و ساخت و ساز بسیار کمک کرد.

شرکت BYGG متخصص در ساخت املاک مسکونی است. در چند سال گذشته، بیش از 3000 آپارتمان در ایسلند ساخته است. علاوه بر Hup 32-27، دارای دو جرثقیل برجی Igo 36 خودنصب و یک جرثقیل برجی MD 125 A نیز می‌باشد. این شرکت در سال 1984 تاسیس شد و در حدود 215 نفر کارگر دارد.

مشخصات تاور کرین خودمونتاژ Potain Hup 32-27

تاورکرین پتن هاپ در اولین پروژه خود برای ایجاد و توسعه یک منطقه مسکونی بکارگرفته شده است. شرکت BYGG متخصص در ساخت املاک و مستغلات مسکونی است و Hup32-27 را برای ظرفیت 4 تن و شعاع حداکثر 32 متر انتخاب کرد. تاور کرین Hup بدلیل سهولت حمل و نقل، زمان راه‌اندازی سریع و سیستم عامل کنترل از راه دور آسان برای استفاده، بویژه برای پروژه‌های ساختمانی سودمند است. اگر مایل به اجاره یا خرید جدیدترین مدل تاورکرین پتن میباشید با سپهرکرین تماس بگیرید. تاور کرین سپهر کرین بدلیل واردات مستقیم تاورکرین قادر است با ارزانترین قیمت و در سریعترین زمان این مدل جرثقیل را در اختیار شما قرار دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
Call Now Buttonتماس با مشاوران و استعلام قیمت