جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090

خرید تاور کرین
نکات لازم هنگام خرید تاور کرین
مهر ۶, ۱۳۹۷
خرید جرثقیل برجی
خرید جرثقیل برجی پتن برای ساخت بیمارستان
مهر ۶, ۱۳۹۷
خرید تاور کرین
نکات لازم هنگام خرید تاور کرین
مهر ۶, ۱۳۹۷
خرید جرثقیل برجی
خرید جرثقیل برجی پتن برای ساخت بیمارستان
مهر ۶, ۱۳۹۷
جدیدترین کامیون جرثقیل

جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090 برای اولین بار استرالیا و در کنفرانس بین‌المللی CICA 2018 معرفی خواهد شد. کنفرانس بین المللی CICA با شعار "دست اندرکاران: شکل دادن به آینده" به متخصصان و اساتید صنعت کمک می‌کند تا راه‌حل‌ها و استراتژی‌های آینده را با همکاری یکدیگر یافته و مکانی برای به اشتراک گذاری دانش، ایجاد ایده‌های جدید و سرعت بخشیدن به صنعتی حرفه‌ای در زمینه‌های گوناگون بخصوص تاور کرین می‌باشد. این رویداد که توسط شورای صنایع دریایی استرالیا برگزار می‌شود، از 17 تا 19 اکتبر در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه ملبورن برگزار می‌شود.

جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090 ساخت شرکت Manitowoc، بهترین در کلاس خود بوده و اولین بار در رویداد CICA 2018 امسال رونمایی خواهد شد.

ویژگی‌های جدیدترین کامیون جرثقیل

کامیون جرثقیل چهار محور جدید یک جرثقیل سبک وزن و انعطاف‌پذیر با حداکثر ظرفیت 90 تن است. طراحی جمع‌و‌جور کار کردن با آن زا در سایت‌های کار محدود بسیار آسان کرده است. این جرثقیل با ارائه مانیتور جدید MAXbase، سیستم نامتقارن outrigger، انعطاف‌پذیری بیشتر و افزایش نمودار بار امکانات بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کامیون جرثقیل GMK4090 دارای یک طراحی مدرن و جمع‌وجور است که تاکید بر قابلیت حرکت و مانور دارد.

Neil Hollingshead، مدیر فروش جرثقیل‌های متحرک Manitowoc Cranes Australia می‌گوید: "GMK4090 با توجه به مشخصات جاده‌ای جرثقیل و ویژگی‌های سفر، یک گزینه عالی برای الزامات وزن محوری است. این کامیون جرثقیل می‌تواند 9.1 تن بار را به محل کار منتقل کند. همچنین در هر محور مجاز به حمل 12 تن بار و تا 43 تن محدودیت برای میزان بار محوری دارد. GMK4090 می‌تواند بدون نیاز به کامیون پشتیبانی به میزان زیادی کار کند. ما منتظر هستیم تا CREA امسال را به مشتریان خود نشان دهیم. ما در رویداد CICA 2018 استرالیا در غرفه‌های 11، 12 و 13 حضور خواهیم داشت."

کامیون جرثقیل GMK4090 میتواند در انواع ساخت و سازها و کمک به جرثقیل‌های برجی بکار رود. جهت اجاره یا خرید انواع کامیون جرثقیل با تاورکرین سپهرکرین تماس بگیرید.

خصوصیات منحصربفرد کامیون جرثقیل Grove GMK4090

- دارای بهترین جدول بارگیری
- ابعاد کوچک
- طرح رونق پنج بخش MEGAFORM
- مفهوم موتور تنها با موتور نهایی تیر 4
- کابین جدید حامل راحت
- سیستم کنترل جرثقیل CCS
- بهبود گشت و گسترش رونق
- تعلیق MEGATRAK
- TWIN-LOCK سیستم رونق رینگ

 
۵/۵ - (۱ امتیاز)
تماس با مشاوران و استعلام قیمت